Produkter for e dvd lotteri 2024 (4)

Integral Print din notatblokktrykker - DIREKTE MARKEDSFØRING

Integral Print din notatblokktrykker - DIREKTE MARKEDSFØRING

Notatblokk. Denne termisk bundne notatblokken med et ark etiketter lar deg ta notater. Hos Intégral Print sikrer vi tilpasning ved å trykke spesifikke avtagbare sider gjennom våre etterbehandlingslinjer.
Integral Print din skrapeloddprinter - DIREKTE MARKEDSFØRING

Integral Print din skrapeloddprinter - DIREKTE MARKEDSFØRING

Skrapelotter er ideelle for å gjennomføre kampanjer for din bedrift. Gjennom dette middelet kan du tilby kundene dine premier, gaver og rabattkuponger. Velg det formatet du foretrekker og velg blant de forskjellige finishene, Intégral Print tar seg av trykkingen. I tillegg har du muligheten til å sette en annen kode på hvert enkelt billett. Intégral Print tilbyr også skrapelotter.
Integral Print din brosjyretrykker - REKLAMEUTGAVE

Integral Print din brosjyretrykker - REKLAMEUTGAVE

I motsetning til informasjonsbrosjyrer, som har som mål å informere leseren om et spesifikt tema, har en salgsbrosjyre som mål å både promotere selskapet gjennom ulike informasjoner om produktene og tjenestene, samt å øke salget av produktene. Derfor må den utformes på en måte som gir leseren alle elementene han eller hun trenger, først for å bli bedre kjent med selskapet, men først og fremst for å overbevise dem om å foreta et kjøp. Derfor må utformingen av en salgsbrosjyre ha som mål: - Attraktivitet, ved å satse på det visuelle aspektet av omslaget og innholdssidene, - Leserens interesse, gjennom det visuelle, overskriftene og bildene, - Ønske om å bli bedre kjent med selskapet samt produktene og tjenestene, etter en godt utarbeidet presentasjon av dette, - Å oppfordre til handling, ved å motivere leseren til å interessere seg for tilbudet og foreta et kjøp.
Integral Print din katalogtrykker - REKLAMEUTGAVE

Integral Print din katalogtrykker - REKLAMEUTGAVE

Katalogen, som er uunnværlig for B2B- og B2C-kommunikasjon, må vekke forbrukerens interesse for å kjøpe de presenterte produktene. Estetikk er derfor avgjørende for dette markedsføringsverktøyet som ikke lenger trenger å bevise sin verdi. En fjerdedel av fjernkjøpere oppgir at de ville slutte å handle hvis de ikke lenger mottok kataloger, og 47 % ønsker å bli informert om kampanjer og nyheter via post eller papir-katalog (kilde: Crédoc). Integral Print tar seg av trykkingen av katalogene dine i limt rygg, stiftet, sydd...